Sidor

måndag 16 september 2013

[köket]




Nu så, nu närmar vi oss målet, i projektet "nytt kök". Det mesta har flyttats in,
det är bara lite hyllor och någon lampa som väntar på att få komma upp. Och så
ska spisfläkten kopplas in. SEN är det färdigt. Ja, eller visst det är någon list kvar
att stryka med. Men SEN är det klart! Ska bli så kul att få börja använda det.
Jag ska laga extra god mat, och baka extra mycket. (Inbillar jag mig i alla fall.)
















Idag har jag haft trevligt besök på "invigningsfika", kan man väl kalla det, med
blåbärspaj och kaffe. Det var en av mina bästa barndomskompisar som kom, 
med en härligt vild ettåring. Det ÄR ett friskhetstecken med pigga barn! : )
Senare började jag fundera på julen, eller rättare sagt på Eksjö julmarknad,
och vad jag ska göra och ta med mig dit. Julkort var det jag började fixa
med lite idag, med några långa sköna granar på. De kanske kan funka? 
Jag har ju fortfarande rätt mycket tid på mig att utveckla idéer och komma 
på nya, så vi får se vad det blir för utbud att ta med till marknaden till slut. 
















Ha det så bra nu allihopa! 



/hanna










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar