Sidor

torsdag 24 februari 2011

Tänkte visa ett av mina projekt...



Jag och min sambo hade en ganska lång period i höstas när vi var ute i våran "snickarbod" och pysslade. Jag designade och han hjälpte mig att såga och spika.

Resultatet blev de här ramarna med underbara gamla koppar och fat som kan fungera både som ljushållare och vas. Det blev många turer på second hand, och både nära och kära spanade efter vackra serviser...

Vi jobbade mot ett mål: höst-och julmarknaderna!
Det var otroligt roligt att få så fin respons som vi fick, det gick jättebra.

Vi fanns på Adelövs marknad på sensommaren, på Åsensby´s "gammeldags julmarknad" 
och på Eksjö julmarknad.  






Vore kul att vara med på någon marknad under våren, det ger mersmak, jag får spana....
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar