Sidor

onsdag 11 april 2012

Det börjar dra ihop sig till SM!




Imorgon bär det av till Älvsjö, och mässan "nordiska trädgårdar".
Där tävlar jag på fredag i Sm i blomsterbinderi. Ska bli SÅ kul! 
Nu är det mycket att packa och tänka igenom, inget får glömmas!

Titta förresten gärna in på bloggen Sofies blommor,
där jag idag är med i en liten "inför-sm-intervju".
Inlägget kan ni läsa här.





Vi hörs igen när sm är över, då får ni se arbetena, 
och hur det gick!


Ha det bra, och vi kanske ses i Älvsjö? 


3 kommentarer:

  1. Jag är på mässan på lördag. Vad synd att jag missar dej. Men jag ska hålla tummarna och ser fram emot bildreportaget.

    SvaraRadera
  2. Hej Hanna! Ett stort GRATTIS till dej, Sveriges nya Svenska debutantmästare! =)
    Har följt SM i blomsterbinderi via deras facebooksida och ser med spänning fram emot att få se dina tävlingsbidrag =)
    Jag går just nu Florist-vuxenutbildning och avslutar de studierna i juni. Tycker det är jättekul och hoppas naturligtsvis att jag får jobba som florist efter avslutade studier =)
    Önskar dej lycka till i framtiden!

    /Cilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag har inte fattat det här än...!
      Vad roligt att också du har hittat till detta underbara yrke,
      och att du tycker det är roligt!
      Jag jobbar för fullt på bilderna från sm. Kanske läggar jag ut dom ikväll,
      om jag hinner. Så kika in igen!
      / Hanna

      Radera