Sidor

tisdag 6 november 2012

Inför julmarknaden...




... i Eksjö 8-9 december pysslas det lite då och då här hemma.
Här kommer ett smakprov på en av mina "nyheter" för i år, som är tryck på textil. 
Kuddar och kökshanddukar pryds med text och annat fint. Titta gärna förbi
 om ni är på marknaden, jag kommer att finnas på Stora torget. Det är 
ju så himla roligt att få träffa er som läser mina inlägg här på vackra-bloggen.
Det har hänt ett par gånger att jag har träffat läsare, som till exempel på  
Elmia Garden-mässan, som har kommit fram och sagt så snälla saker. 
Tack! Det värmer verkligen i hjärtat, det är roligt att veta att ni finns där ute!
Och jag vet att jag inte är den mest energiska bloggerskan, men 
jag bloggar i den mån tiden räcker till, och när inspirationen faller på. 
Det får liksom inte bli ett tvång, utan det ska göras med glädje...!









Ta hand om er! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar