Sidor

tisdag 14 januari 2014

[vinterland]





Nu har snön kommit och det känns lite ljusare. Ganska skönt tycker jag.
Väldigt vackert är det i alla fall. Igår var det tjugondag knut, men det tänker
jag faktiskt ignorera nu, för julbelysningen ute får sitta kvar ett tag till.
Man kan väl kalla det vinterbelysning, eller något annat istället? Till helgen
ska jag åka till Stockholm igen. (Var på hemligt uppdrag där några dagar
 förra veckan, med tiden kommer ni få se resultatet...) Men nu till helgen
är det nämligen Formex, och där Nordiska mästerskapen i blomsterbinderi.
Inspiration ska samlas i stora mängder, många bilder kommer att knäppas,
och förhoppningsvis kommer jag träffa många härliga kollegor från hela landet.


















 Ha det nu så bra allihopa! Och som sagt, jag kanske träffar några av er till helgen?



/ hanna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar