Sidor

onsdag 26 september 2012

Lite "nytt" i sovrummet





Äntligen har jag nu fått upp det nya tyget jag köpte ja säkert i våras, i sovrummet.
Gardiner och en kudde blev det. Åhh, jag gillar det skarpt. Mönstret. Vita blommor,
och gröna rankor på svart bakgrund. Snyggt! Lite ommöblering också och en korgstol
fick ta plats framför stora spegeln. Rotade fram det grova ljusslingan från Lagerhaus, som 
inhandlades i somras, och hängde upp den lite sådär slarvigt på spegeln. Det bästa är att
jag kan dimmra den, för äkta myskänsla! Den är liksom sådär lite grovt fulsnygg... 
Vad gillar ni förresten änglagrisen? På Gretas har den fått namnet "flying miss piggy", 
sött va?












Jag får förresten ursäkta den halvtaskiga kvalitén på bilderna idag,
skyller på alldeles för dålig belysning...


Ha det gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar