Sidor

onsdag 14 augusti 2013

[hej, det var länge sen!]



Semestern går, och det pysslas och grejas för fullt här hemma. 
Nästa vecka ska jag återgå till vardagen igen, men än är det 
några lediga dagar kvar. Till helgen gifter sig en kollega, och 
jag har fått äran att fixa blommorna. Detta blir spännande och
är något jag ser fram emot. Till helgen kommer bilder, såklart. 

För några dagar sedan reste jag mitt senaste tillskott av växttorn. Modellen 
är ungefär den samma som den senaste jag svetsade. Om ni vill kan ni 
kika på den här. Jag sätter lite press på klematisen, den här gången, 
så vet den vad den har att leva upp till rent fyllighets- och höjdmässigt. 
Känner mig nöjd, och är sugen på att göra fler. Hojta bara till om ni 
skulle vara intresserade. För visst har vi en stor trädgård, men hur många 
växttorn som helst har man ju kanske inte behov av egentligen.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar