Sidor

tisdag 10 december 2013

[eksjö julmarknad]




Här kommer lite bilder från marknaden i helgen. Lördagen var en toppendag,
med strålande sol och snö. På söndagsförmiddagen började snön falla, och 
med lite vind blev det riktigt snöoväder. Men det var ändå en hel del folk som 
trotsade vädret. Granarna var absolut de största stjärnorna bland mina alster.
Tyvärr tog de slut på lördagen och många som ville ha blev utan. Hörrni, till
nästa år kan ni väl höra av er någon gång i oktober-november om ni känner er
sugna på en gran så fixar jag det! Annars var det verkligen en toppenmarknad
och det gick bättre för mig än någonsin. Jag är supernöjd! Och alla fina 
kommentarer som jag fick, det värmde verkligen. TACK!





















/ hanna








5 kommentarer:

  1. Det var verkligen en julmarknad som ger mersmak.
    Ha en fin vecka
    Kram Meta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst gör den! Detsamma till dig!
      /Hanna

      Radera
  2. Man kan inte annat än älska dina små granar o även dina hjärtan.
    Ha det bra i julstressen.

    SvaraRadera
  3. Roligt att marknaden var lyckad! Förstår att det ligger många timmars arbete bakom alla fina alster. Framförallt det snygga tornet jag såg på en bild. Kommer bli superbra!
    Kram Åsa

    SvaraRadera