Sidor

onsdag 12 mars 2014

[blått är flott]





Vilken härlig dag det har varit. Soligt och varm och skönt. Kanske något blåsigt? Men man får egentligen inte klaga. Dagen började med ett trevligt fikabesök på förmiddagen, sedan grävde vi och grejade lite i trädgården. Framåt eftermiddagen la vi klinker i glasverandan och stora hallen nere. Nu är mer än hälften lagd där. Känns skönt. Och snyggt blir det. Det går framåt! 

Här kommer lite bilder på mina små vårtecken i trädgården. Penséer i lila/blått och blåsippor som sträcker sig mot solen. Nu hoppas jag bara att vädret håller i sig. Massor av sol och ingen snö, tack! 



























Ha det så gott!





/hanna










2 kommentarer:

  1. Så vackert med blåa penseer också. Min favorit är vit, hade blålila förra året då jag inte kunde stå emot dem.
    Ps. Den höga växten. Tål den och stå ute? kram *piah*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Den höga växten är en Corokia, Zickzack-buske på svenska. Den tål ingen frost, men min har stått ute hela vintern och är lika vacker död som levande....
      /hanna

      Radera