Sidor

söndag 6 april 2014

[nytt ute]





Vad jag har letat. Tänk vad svårt det kan vara hitta "rätt" färg på penséer. Har spanat under några veckor, och till slut hittade jag dom; småblommiga mörkt lila-vinröda och storblommiga "gammelrosa". Fina blev dom i mina nya betongkrukor. Observera att dessa två storlekar är liten och mellan på krukorna, den stora är stooor! Vad jag ska ha i den måste funderas på. Kanske ett torn eller någon form, kanske en kula? Armeringsjärn? Grenar? Hmm...















Vi håller förresten på att förbereda för att bygga en trapp på framsidan mot den nya ingången med pardörrarna, som ni kan se på en av bilderna. En pall med lecablock står redo. Tanken är att de ska putsas eller något åt hållet, betongyta ska det i alla fall bli. Hoppas på ett fint resultat som harmonierar med hus och trädgård. Ska bli spännande att se vad vi kan få till. Jag får uppdatera er senare med bilder. 



Ha nu en skön söndag, hörs!




/hanna





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar